2010. december 1.

Hát akkor PIF

Kedves Követők, Látogatók, Errejárók!
Játékra hívok mindenkit, remélem lesz, aki fogadja. Bár még új vagyok ebben a világban, Aranyalmánál nem tudtam ellenállni a PIF játéknak, és beneveztem. Ehhez alapszabály, hogy nekem is meg kell hirdetnem.
Tátáááám



A játék lényege, hogy az első három jelentkező, aki szeretne játszani, ajándékot kap tőlem egy éven belül. Meglepetést, izgalmat. Ehhez azt kell tenni, hogy egy megjegyzésben tudasd szándékodat, majd a játékot hirdesd meg magad is. Én nem kötöm meg, hogy blogon kell, felőlem lehet a fészbukon is.  Most pedig induljon hát a játék, szeretettel várom a jelentkezőket. :)

5 megjegyzés:

  1. Jelentkezem a játékra, de majd csak a szappanos játékom után tenném ki a blogomon!
    Szeretnék egy olyan tulipános szatyit nagyon!
    Persze meglepinek is örülök! Nagyon!

    VálaszTörlés
  2. Én is szeretnék jelentkezni nálad játékra! Ilyenben még soha nem vettem részt, de nagyon izgalmasnak ígérkezik! Köszönöm!

    VálaszTörlés
  3. Lehetnék én a harmadik jelentkező? Szépek a munkáid, nagyon tetszenek!

    VálaszTörlés
  4. Meghirdetni az előző köröm után tudom majd (remélem egy hónapon belül). Mivel én is most járok nálad először hívlak is, ha van kedved nézz be hozzám:
    www.angelpatches.blogspot.com

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm a jelentkezést, hamarosan emilben megkereslek benneteket, és megbeszéljük a részleteket (=címeket). Elárulom előre is, hogy olyant kaptok, amit a blogon még nem láttatok... Valami egészen más lesz ám!!

    VálaszTörlés