2011. január 11.

Jelentem...

...nem tűntem el, csak egy kicsit mintha. A karácsony egy kicsit hajtósra sikerült családilag (mint mindig), és elég sokára sikerült magamon erőt venni, hogy készítsek is valamit. A vászonszatyor / ökoszatyor terve már jó ideje a fejemben van, most sikerült összehoznom a kivitelezéssel. Rögtön készítettem is belőle hármat, titkolt terveimet szövögetem velük...


A praktikusság kedvéért: egy női táskában is elférnek...


Aki pedig még ezt is elolvassa, az egy JÁTÉK-ról is hírt kaphat.

4 megjegyzés:

  1. Ó de szépek, meg egyáltalán, csupa finom holmival van tele az oldalad.

    VálaszTörlés
  2. Végre itt vagyok... picit szégyenlem magam, de most értem ide.
    Csudi dolgok vannak most is tőled, mint azt az alkotónapokon már megszoktam:-)
    Ezek az ökok is nagyon frissek, üdék!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm a dícsérő szavakat, kedvesek vagytok!

    VálaszTörlés