2011. március 22.

Tavasz van

Nincs mese, engem is utolért a tavasz, bizonyítja ezt a tény is, hogy nincs kedvem leülni a számítógép elé. Viszont van kedvem ismét készülődni. Plébániai nap lesz ismét, foglalkozás-barkácsolás a gyerekekkel. A téma a tavasz, és a húsvéti készülődés. A tavasz jegyében készült a lógatós dísz, nem is tudom mi a neve, de kedvesen ring az ablakban, kilincsre akasztva, vagy éppen a felhőcskére (mint próbababára).


Ezen kívül készítünk még madarakat, akik már szétröppentek, úgyhogy meg kell még fogni őket egy fotó erejéig, lesz papírcsibe, és lesz természetesen tojásfestés. Idén berzselt tojást készítünk, egy kicsit még a bizonytalanság az úr, sose csináltam ilyent, de szombatra kiművelem magam.

3 megjegyzés:

  1. Nagyon színes, nagyon vidám, minden porcikájában gyógyít!

    VálaszTörlés
  2. Ne izgulj, minden simán megy majd!
    Nagyon édes lett a díszecske! Mi is készítettünk hasonlót annak idején a lányokkal, szerették nagyon... :)
    Egyébként milyen az a berzselt tojás? Lehet, hogy csak én nem hallottam róla?? Lehet...

    VálaszTörlés
  3. A berzselt az a levélrátétes mintás. Egy szép recés mintás levelet teszel a tojásra, aztán beszorítod nejlonharisnyába, és a levél kitakarja a festéket. Alapvetően gyors, mutatós, csak nekem egyelőre nem akar sikerülni.

    VálaszTörlés