2011. július 19.

Falvédő

Mondhatnám, határidős munka volt, már nagyon nyugtalanított, hogy mikor készülök el vele. A határidőt magam szabtam magamnak, mégsem tudtam vele sietni, mert a név ugye nem mindegy, és csak nemrég mertem tényleg ráhímezni. Most már muszáj Misinek lennie...


Az apropót pedig az adta, hogy ugyebár van már a kiságy mögött egy falvédő, de egy Misi mégsem alhatik Anna felirat alatt... Egy Anna pedig a csupasz fal előtt...
A technika, aminek segítségével a házikókat és a fenyőket varrtam (és a végén a szegélyt is levezetésképpen) nagyon egyszerű és mutatós, lehetetlen elrontani. Ami pedig a falvédő tűzését illeti, most próbáltam először a spray ragasztót, hát nekem találták ki. Annak idején persze én is azonnal egy ágytakarót akartam varrni, amit végülis megvarrtam, de hatszor megbántam, hogy nekiálltam, annyit kínlódtam a rétegek rögzítésével :)
A falvédő tehát készen, már csak Misi kell hozzá...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése