2011. augusztus 16.

M-m-m

Mackótrió, memória, mákoszsák. Ezek a finomságok készültek mostanság.
A memória játék régi elképzelésem volt, ha tudtam volna, hogy ilyen gyorsan elkészülök vele, hamarabb nekiálltam volna. Terveim szerint az életkor előrehaladtával (és az érdeklődés fokozódásával) bővíthető a készlet. Egyelőre 10 pár képecskét varrtam, és még a rendeltetésszerű használat is várat magára, de azért így is tudunk vele felismerőset, párkeresőset játszani. Meg szét és összepakolni:)




A mackók pedig szerelem első látásra. Az előző bejegyzésben már beszámoltam a zöld pajtásról, azóta viszont ellenállhatatlan vágy uralkodott el rajtam, hogy még még készíteni kell ilyen mackót. Szerencsémre van a mackótermésnek felvevőpiaca, méghozzá családon belül.


A mákoszsákokból pedig sosem elég. A címke mobil, így a zsák kifogyás esetén tetszőlegesen babosítható vagy lencsésíthető...


3 megjegyzés:

  1. A memória mennyi aprólékos munkát takar..

    VálaszTörlés
  2. Mikor mackókat varrasz gondolhatnál a húgodra is. Neki is kéne egy.

    VálaszTörlés
  3. A memória pedig tényleg gyorsan ment az elképzelthez képest :)

    Eszter, gondolod, hogy nem gondolok? Bár a szoknyásra még várni kell...

    VálaszTörlés