2011. november 6.

Kézműveskedtünk

Azaz anya (=örök gyerek) elvitte 2 éves, és 2 hónapos csimotáját, hogy megnézze a Gyermekek Házában, milyen is a MOKKA. Tettem ezt haaatalmas kíváncsiságból. Persze ott azt füllentettem, hogy megnézem, milyen egy ilyen foglalkozás, hogy később hova vihetem Annapannát (ennek azért van némi igazságtartalma). Szóval a tegnapi foglalkozás témája a varródoboz volt, és a belőle kikandikáló anyagok, gombok, gombolyagok. Készültek csinosabbnál csinosabb rongybabák, és rémségesnél rémségesebb fonalszörnyek. Jómagam az utóbbiból készítettem egy gülümanót, és egy gülübékát, már neki is indultak hajókázni a terítőtengeren:



Az egyik ajándékba megy. Vajon melyik, Kata?

2 megjegyzés:

  1. Jók lettek és elismerésem, hogy 2 gyerekkel még kézműveskedni is volt időd.

    VálaszTörlés
  2. Ó, Csilla, nem voltam akkora hős, hogy egyedül vállalkozzak rá, volt egy segítőm :)

    VálaszTörlés