2012. február 13.

Játékos kedvembe


A virágok hirtelen felindulásból készültek, egy láb alatt kószáló karton darabból, ami néhány napja csomagolásként érkezett. Gyorsan fel is fűztem őket, legyenek kedvesek a tavaszt hívni...
 

 Az egyhangú barnaságuk nem zavar cseppet sem, gondoltam, ha megunom őket, még ráérek később is színesíteni, mondjuk színes újságpapírral. Úgyis akad néhány lejárt babás magazin :)

Háát, lányok én agyaltam, de hiába újrahasznos, még mindig csak a papírig jutok el...

3 megjegyzés:

  1. Ó, ezek nagyon helyesek! Köszi az ötletet, vihetem a suliba?

    VálaszTörlés
  2. Szia Bejus! Persze, vidd csak, alkossatok szépeket! Vághattok szép színes kartonból is, de akár az újrahasznosítást is gyakorolhatjátok a gyerekekkel. :)

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Kaptál Tőlem egy meglepit, gyere át érte.

    VálaszTörlés