2013. május 24.

Mert papírt festeni jó

Katánál nyertem egy szuper lehetőséget. Nem is tartott sokáig megszervezni, szerencsére a távolság nem volt akadály. Egy jó kis beszélgetős festegetős délelőtt lett a nyeremény, ahol Kata bepillantást engedett a pancsolós praktikáiba, így néhány szép saját mintás papírral tértem haza. Nem is sokat tétlenkedtem az első felhasználásáig. Egy képeslap, és hozzá illő boríték lett belőle:



Másodjára egy kicsit gondolkoztam, mire bele mertem vágni. Aztán ment minden olyan egyértelműen, mint még sose. Már a színek festésekor is valami ilyen lebegett a szemeim előtt, mint ahogyan a végeredmény sikerült:


Ezzel a technikával, és Kata egyéb ördöngősségeivel körvonalazódni látszik egy nyomvonal, amin most el kell indulni. Nincs mese, nagyon hívogat...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése